OKEEJ?

VEM har vart inne på min blogg 22 gånger igår..? NEJ, IDAG fan :o haha

igår då raa. sög inte faktist, va ganska trevligt :) ikväll då ra..suupe :)
NU då ra, rida tre hästar..har jag TÄNKT gjort flera dagar men de har bara blit två, -HEJ LAT!
är typ helt snurrig i hhuvet :o ..har sett tre big brother avsnitt idag som jag har missat, och så finalen i morron. MARTIN, den lille satan ska fan vinna :D

LISA HAR KOMMIT HEM IGEN :D ska bli fett kul o se henne igen, fan ett år sen hon åkte nästan, SÅ SKA RIDA MED HENNE PÅ MÅNDAG! :D tihii, fan vad kul! :D

och just precis NYSS höll  jag på att slå ut min saft som står på golvet, hur dum man nu kan va och ställa den där men aa, de är ju jag, HALLÅÅÅÅÅÅ!

tihi. känner att min blogg är ganska tråkig. inga bilder och bara massa text. mer bilder? okeej då, ska fixat :)

FAN VAD SKÖNT DE ÄR MED SOMMAR!

och så börjar bli BRUUUN, fett nice!

PUSS/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0