OKEEEEEEEJ.

MIDSOMMAR..ganska kul, kunde vart roligare men den va ändå KUL :D

IGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR..GÖRA OM NÄSTE HELG! gute med felicia och folk, FITTA VAD KUL!. tappade min mobil i golvet så fick inte igång den..PANIK..satta mitt sim i felicias lur och ringde. DONKEN, mötte syster, åt. gusti försvann osv, "sov" (på den KORTA sidan på soffan, så kunde inte sova -.-) vid syster och så blev gusti sur..tål ju inte ett skit! hehe.

NUUUUUUUUUU..sliiiirig och ska bli full. sur..fast ne, de kan jag inte va, inte på aron, men jag är "sur" på aron..felicia bore komma. nu ska jag kolla häst saker jag ska beställla :)) OCH SÅ TAGGA KROGEN NÄSTA HELG MED FELLE MEN DÅÅ RA. allt va ju gratis där inne ;) hehe typ !

PUSSSSSSSSSSSS/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0