kör ikväll me

NU KÖR VI..bokstavligt talat! ska köra och hämta gusti och kompani, och SEN kör vi, då jävlar ska de supas :D håller på o fixar mig nu, vetti fan vad jag ska ha på mig, men de får bli nästa probelm.. ehhm, jaa.

vare idag jag skrev att jag skulle rida alla hästar? aja, gjorde inte de iaf. red inte nån. så jäävla varmt, skulle isf ut nu och rida typ men fan heller, de har jag inte tid med :)

nu fick jag pip i örat med, (vad fan de nu heter*

asså jag försåt inte. allt bara snurrar, hela dagen. :o de nåt fel i mitt huve helt enkelt :)

NEJ NU SKA JAG PLATTA MITT HÅR OCH SMINKA MIG KLART. och så ska jag ringa till sparvis mee :)

och nästa helg är redan bokad, ska va med evelina den fina :)

PUSS PÅDDI.

göteborg - 09. fina grejer de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0