I wish that I could hate you now

so you can see what I feel down deep inside.
(engelska, inte min grej men palla bry sig?)

SERIÖST. fan vad det är skönt att gråta! och att blogga. bara att skriva. varför skulle någon bry sig för? jag har några saker att säga bara. men vågar inte säga dom. skriver dom ist. mycket lättare.

VARJE dag vill jag skriva till dig och höra hur du mår. VRAJE dag vill jag skriva 'jag älskar dig'. VARJE dag tänker jag på allt som var och hur mycket jag saknar det. varje dag bara går och allt jag vill är att det ska vara som DÅ.
jag tänker hela tiden på det som var och allt som va bra. jag går hela dagarna och väntar på att du ska skriva. jag trodde inte det skulle bli så jävla jobbigt med tanke på hur det var i slutet..men jag kom på nu att det är just därför det är så här jobbigt. en vecka innan du sa hej då sa du 'jag tycker det är värt en andra chans'. jag fick ingen.
allt jag vill om dagarna är att gråta men jag förtränger det. jag har lovat mig själv att aldrig gråta över en kille för jag vet hur jävla slut i huvet dom är. SÅG VI JU HUR DE GICK. det blir ju inte bättre för att jag går här och väntar så varför inte hitta på roliga saker? joo men precis, det är kul. jag har SKIT KUL på helgerna. jag ångrar inte någon av dom men varför blir det alltid som det blir för?

allt jag vill är att glömma och sluta drömma. JAG VET ATT DET ALDRIG KOMMER HÄNDA SÅ VARFÖR ENS TÄNKA TANKEN?
jag förstår inte. allt jag vill just nu är att lägga mig i sängen och sova men jag vett att det kommer bara bli värre. jag tänker bara mer då. då kommer jag bara gråta mer. jag orkar inte. jag vill inte. de kommer bara bli värre nu också för allt jag gör så tänker jag typ ba 'för ett år sen skrev jag med han'. jag mååste ge mig.
ska ringa kurt och se om han är vaken så han kan muntra upp mig.

grattis till dig om du läser detta, fan för mig om du gör det. kommer ångra mig om jag får veta att du gjort det..men aah, då vet du iaf. och vad som än händer så kommer du alltid att vara speciell!



god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0