gaah

var vid estniska barnhemmet igår.

dog en smula, va så jävla rädd. och så lyckade jag dra med mid gusti, erik och tonie också så de va liite bättre. åkte då lixom med två bilar, va där typ VID TOLV..
men fan vad kul de va :D
OCH SEN. så åkte vi till martebo och gissa VAAAD!? joo precis, vi såg de. FETT JÄVLA COOLT! seröst. jag va så jävla rädd så erik fick köra. haha!
kom hem vid fyra i natt och vakna vid elva, gick ut och la mig i solen, somnade en timme, vände på mig, låg där en timme. =jag har fått färg! tihi, DE E SNAAART SOMMAR :D
gusti somnade mot rutan så de är vax på typ hela rutan. :o -.-' vilken liten jävel! erik ringde mig när jag hade släppt av han för att hålla mig sällskap. tihi, gulli :) tur de, hade fan somnat annars!

NU SKA JAG TILL GARDA OCH SÄTTA IGÅNG HÄSTAR. blomma står först på listan. haha, blomma lixom, min favorit som barn! SÅÅ SÖT :D och sen ska jag rida mina tre och SEN ska jag och angelica ha skojjsigt (=dricka ikväll)

och så tror jag att jag såg den jäveln igår. mina ben bara skakade och kunde typ inte prata, bara darrade på rösten och va helt borta i huvet. det va som att få en käftsmäll

nej hu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0