f

fan vilken äcklig jävla skit dag :(!
JAG HATAR DEN! inget att minnas.
visste att han va på studenten men tänkete inte på de så mycke, sen skicka sparvis att hon såg han. fatta panik jag fick, JAG VILL SÅ GÄRNA SE HEN MEN ÄNDÅ INTE. så hela dagen gick åt att kolla efter han bara, så att kag inte fick se han typ. och sen träffa jag min syster. känner mig ssjukt taskig, fan vad jag hatade det men fan vad jag är ledsen på henne asså. sen bråkade jag med mamma hela kvällen och som lite extra krydda på moset så kommer inte gusti och kompani hit.. fan vilken äkta sug dag. vill inte va så här ledsen länger, vill inte tänka på de längre.. svårt att låta bli :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0