?

joo hu ja. söndags kväll då. klockan hakv tolv fick vi för oss att vi skulle bada, åkte till nisseviken men gusti banga, så då gjorde jag med de. åkte till alva för gusti visst typ nåt läskigt öde hus där så vi åkte dit. gustav och ekrik gick in i huset, som för övrigt va typ en stuga, och vad ligger det där inne? joo en anka invirad i en filt på sängen! vad fan är de lixom!? :o
aja, åkte hem. vid ett åkte vi till djävulshuset i roma? de va nåt sånt. skit äckligt.
körde hem oss. somna dirr.

IDAG DÅÅ. joo vi skulle ha livräddning i skolan annars IG i gympa (har nu alltså G, vet inte hur det gick till med tanke på att jag har vart med på ca 3 lektioner på hela terminen, inte gjort arbetet vi skulle och har IG på provet vi gjorde.hmm) medans vi hade lavräddning, som för övrigt låg på våran sovmorron! så kom jag på att jag måste fan simma oftare..bra kondis man har lixom. hrmm! höll på att drunkna på riktigt fan ju.

NU SKA JAG UT OCH RIDA MED LISA, och sen ut och rida med lillen :) PUSS PÅDDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0