ÅNGEST!

min telefon har lagt av helt nu, jävla fitta,, skickar den på lagning på onsdag!..MEN GREJEN ÄR DEN jag bytte telefon och när jag satte igång den så skickades ett sms..TILL OLLE!!!.....FITTA VILKEN ÅNGEST JAG HAR! satan! han tror ju typ SÄKERT att jag "skickade fel" för att få kontakt med han..så FAN HELLER! jag vill inte de. har insett nu hur taskig han va!
läste igenom smsen jag hade fått av han då när vi va tsm som låg i den här telefonen, massa extremt söta saker och de enda jag vill är att ta bort dom! haha. jag garvade ju bara. jag kan inte säga att jag ångrar att jag va tsm med han för det gör jag verkligen inte MEN..nej finns inget men.
det kommer dagar då jag saknar han SOM FAN, och om jag då skriver av mig här i bloggen så går det över. helt seriöst! .,jag har inte saknat han ett skit sen jag skrev förra inlägget om han. SÅ JÄVLA SKÖNT :D!

tihi, och sen har ju gusit gjort det bättre! haha. sööööjt!

NU SKA JAG FIXA MIIIIG FÖR GUSTI OCH KOMPANI KOMMER SNART TYPS :)
PUSS/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0