allt

alldeles nyss sslog det mig..jag har fan ALLT jag behöver för att vara glad och må bra. så varför gör jag det inte?.DET ÄR BÄTTRE. det går sakta framåt och den enda stunden som jag mår riktigt bra är när jag är med g.... blir så fucking glad av människan så de är inte sant. en ÄKTA glädjespridare. tihi.

fick full tank och 500 kr av MIN PAPPA :D♥

fick hjälpa mamma att bära av ved..mindre kul men aah -.- ..

fixade till ridhagen idag, tvättade alla benskydd, tubarna, gummisnodd, smörjade fem trens, thideman och martingal. (smörjde förbygel och en sadel igår. VIKTIGT!) bara tre sadlar kvar som ska fixas i morron och städa sadelkammaren :) SEN kan jag rida! TIHI. upp tidigt i morron med andra ord :)!

på torsdag kommer mina öron DÖ!.seriöst. ska vara i kräklingbo vid nio på morronen och hämta victor o hans kompisar o köra dom till HAVDHEM. det är ju ingen liten bit precis :o..kommer vara döv efter CA 10 minuter..hehe! KAN blli kul :))

jag ska nog beställa hem en förbygel tror jag :) och kanske ett hackamore. får se hur jag känner den dagen lixom. haha :)

HAR IAF BESTÄMT MIG FÖR ATT ÅKA TILL GÖTEBORG! MÅÅÅÅSTE DIT! massa dåliga saker kommer komma upp men åndååååå. världens bästa ställe! jag SKA dit :)

götet - 09

ÅÅÅÅÅH, DANINO ÅKTE IGÅR :( ..han kommer FÖRHOPPNINGSVIS tillbaka snaaaart :D SÅ JÄÄÄVLA SÖJT!


OCH EN SAKN TILL..:


FILM DIRR. PUSS/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0