varför

seriöst VARFÖR i helvete skapar men en blogg, lägger ut SKIT KASSA filmer på sig själv när man sjunger och sen inte kan ta när folk säger att man är dålig!? VADÅ NOLL SJÄLVFÖRTROENDE. har man en blogg vill man att folk ska läsa den..eller hur? varför då ta åt sig utav alla jävla SKIT KOMMENTARER? vad har man då för jävla dåligt självförtroende?
okej, varför sitta och kommentera massa skit i andras bloggar när man inte ens känner dom MEN lägger man upp saker, visar sig själv, och går ut med vem man är så vad fan, LÄR DIG TA EMOT KRITIK OCH MOTGÅNGAR.

lär dig av kissie säger jag bara. visst jag själv är knappast något fan utav henne men hon har lärt sig att inte ta emot kritik. varför ska man göra det för? de är bara patetiskt och visar hur liten man är som person på den här jorden.

och vadå att man är feg för att man sitter bakom en dataskärm och skriver elaka kommentarer? SKA MAN RINGA ELLER? nej men då är de också fegt för då ringer man ju. MAN KOMMENTERAR VÄL DET MAN TYCKER OCH SEN FÅR MAN VÄL FÖR FAN TA ÅT SIG OM MAN VILL.

säger bara en sak brudenn, FIMPA BLOGGEN OM DU INTE TÅL KRITIK!

nej jag är förbannad! god natt

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Min blogg är inte skapad för att jag ska "lära mig ta skit" den är skapad för att mitt självförtroende ska kunna växa. Den är inte till för att sånna som du ska kunna få bättre självförtroende för att ni trycker ner andra! Tycker du att jag ska fimpa bloggen och "skaffa mig ett liv" så titta dig i spegeln och säg samma sak till dig själv idiot! Jag har i alla fall mer av ett liv än vad du har! TÄNKER INTE TA MER SKIT OCH BÖRJAR FRÅN OCH MED NU ATT ANMÄLA BLOGGARE, INLÄGG OCH KOMMENTARER SOM DU! Jag brukar inte sätta emot utan ignorera men nu FAN! Varför ska jag få ta massa skit för att jag är den jag är!? Jag har i alla fall gått tre år musik på gymnasiet samt två år artistutbildning. Nu har jag kommit in på musikhandledare SAMT en musikalutbildning. Vad har du att komma med!?

2011-08-01 @ 11:35:31
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herergud, det märks att du har dåligt självfötroende gumman. För att så fort någon säger till dig så hugger du tillbaka, försvarmekanism så det skriker åt det. Du verkar vara en sån person som måste klanka ner på en person som kanske inte har världens bästa självförtorende för att må bättre själv. Du får jättegärna säga vad fan du tycker så länge det inte sårar någon. Hur skulle du känna dig om jag började hålla på ååh vad kass du är, fy fan vad dålig du är mm. Eller om du fick 50 såna kommentarer om dagen. Klart som fan ditt självförtroende sjunker. Bara man har en blogg är det INTE okej att sitta och vara elak. Skärp dig du vinner ingenting på det här.



Om du helt seriöst tror att kissie inte tar nån skit så är det helt jävla fel. Varför tror du hon bantar? Folk har skrivit att hon är tjock. Varför tror du hon har opererat sig så mkt folk har klagat på hennes näsa och läppar.

2011-08-01 @ 12:35:57
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: simone

Tja.. kan ju handla om att personen har bra självförtroende men dålig självkänsla. Som i scenariot du beskriver ovan. Väldigt vanligt :)

2011-08-02 @ 10:57:44
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0