hopp

burgsvik igår med fint folk :D! ..de va fint de :D
bara de att cidern var slut :o seriööst, hur fan kan de ta slut? :s och neej, jag tänkte fan inte dricka öl bara för att dricka så jag blev nykter vid typ..halv ett kanske, då va vi vid hamnen och jag frös typ ihjäl! vi skulle gå hem och sofie kom inte med..va hade gårr fan till fiket och hon va önnu vid hamnen. väntade på henne där och hon kom med en cykel men så cyklade hon tillbaka igen?! ööhm, jag blev piss lack och gick hem till felicia, hon kom precis när vi skulle gå in..kom isäng vid typ..halv fyr, fyra? ..haha, felicia började jobba vid åtta i morse ;)
jennifer kom in o väckte mig vid 10, skulle köra henne och sofie till bussen i hemse, var hemme vid elva, la mig och sov till två. HEHHE!

kom ut i stallet..regnar ju satan iaf! cetnear stog och skakade för han frös så mycke, han fick lite mat och sitt vinter täcke på sig så nu klarar han sig i natt :)


fitta vad de regnar och båser ..jag är sjuukt taggad på o riida :o

de va igår morse ringde nån helt random tant till mig :o hon ba: jag har fått tips av din ridlärare att du är bra på att rida!
ööhm, jaa glad blev jag iaf :D de kommer alltså en islänning till mig på lördag morron, HALV ÅTTA! (-.-) han är typ.."speciell", gansla lik ellen (:D) så jag ska träna han kondition och muskler och försöka få han att slapna av när han blir riden. KAN BLI KUL DE HÄR :D !! jag typ längtar till lördag morgon :D! whäää! :D :D


strokkur :))

i morron så ska jag åka med mamma in till stan, FÖRHOPPNINGSVIS hämta min telefon och så ska jag ta MG hem för pappa ska typ..fixa nåt med den. :)

HEJ LÅNGT OCH OINTRESSANT INLÄGG MEN DE BA ÄR SÅ!

PUSS PÅ DIIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0