okejokejokej

nu är de så att jag har då inte bloggat på ett tag..hehe, har väl hät lite lagom mycke bara.

stari (sparris) kom i söndas och är..SPECIELL, mycket speciell. men fyyfaan så jävla söt då! ojojoj, typ mörkbrun/svart, något sånt :)
de är tur att han är söt! tog en halvtimme att få in han i stallet i onsdags..KUUL, tog dock BARA en kvart i torsdas. HEHEH TYP. men de e ändå kul lixom :)

OCH FAAN VAD SUR JAG BLEV NU. är inne på kärringens hemsida och ser att han är till salu!? OFTA HON INTE HAR SAGT DE TILL MIG? vilken fitta! -.-''
men aah han har jag iaf.

var på sindarve och red cin idag och så var jag med på lekar med ridlägret jag brukar va på, haha, satan va kul de va! :D -fett skönt med tankarna på annat!

jag tänker väldigt mycke, seriööst jag är typ sjuukt trött i huvet hela tiden..vill bara sova typ, och de e vad jag ska göra nu, sova och sen köra hem folk..

OCH FÖRRESTEN..JAG FICK MIN LUUUUUUUR IGÅR, de går ju knappt o skriva på den :o ..har aldrig tryck så mycke fel som jag gör nu. HAHA.

oc bara för att göra inlägget LIITE roligare så blire en totalt random bild :)


PUSS PÅ DIG VA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0