ojoj

igåår daa. kul som satan jooe :D! blev nååågot förbannad men vad fan. DRAA BA!
ville att felicia skulle stanna längre så hon sov vid mig. kom hem..aii jag vet inte men hon tog iaf halv tio bussen hem i mores och så gick jag uppp och somna om till halv två. HEHE. ut och rida donna, satan mitt huve,  trodde de skulle sprängas, PLUS att de va sjuuuukt varmt! ska till pappa nu o äta sen ut och rida dom andra TVÅ..måste fan rida båda idag! ooooh, kan bli kul. är sjuukt trött BA!

och nästa helg tänkte jag åka men fick reda på att en kommer dit så..GLÖM DE. jag ska va hemma! :)
på onsdag köör vi igen! :D

PUSS PÅ DII.

FAST NEJ!.träffa JOOOEL igår :D tihi, fan vad man blir glad av den människan! :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0