JAG KLARADE ATT STÄNGA AV LEVERANSRAPPORTEN!

FAN VAD JAG ÄR DUKTIG! :D :D

JUST NU: piss jävla förbannad!..gute har 20 år HELA sommaren! -.-'' såå..jag dränker mina sorger i sprit och volbeat! haha, nej men jag ba kände för att ta en driiink, tänkt och gjort. driknen snart slut och fan vad volbeat är bra! KÄR :D!

laddade typ alla deras låtar igåår, BILEN NÄÄSTA! :D TIHIHIHIHIHIII!
FICK FULL TANK IGÅR BTW! :D jag har en mycket snäll pappa! ♥
SKA ÄNNU VISA BRAXEN! men jag har inget bra att ta kort med så de dröjer väl typ 2 veckor till innan de!. JUST NU HAR JAG INTE ENS EN KAMERA PÅ LUREN LIXOM :O HEHEHEHHEEHEH! MEN JAG ÄLSKAR DEN ÄNDÅÅÅÅ! :D-.-!

OCH PALLA att erik inte fattade vad "-.-" betydde :o?..han visste inte ens vad purken va!? :o TUR JAG LÄRDE HAN DE! HEHHEHEHEHEHHIHIHIHIHIHIHI, SNEL JAG ÄR!

NU SKA JAG FORTSÄTTA KNARKA VOLBEAT, HOFFMASTREO & SHINEDOWN! TYÅ ÄLSKA! :D

PUSSSS/SSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0