hehe

de va ju då så att jag hade fullt med saker i mina händer och skulle bara låsa upp dörren till sadelkammaren..tappar mobilen i golvet och tre knappar slutar funka :o ..SÅÅ, nu har jag sandras 3510. FAN VAD JAG  SAKNAR MIN JUST NU! haha. kommer förhoppningsvis om en vecka :D..eller..tror jag att de är :))

just nu ska jag bli full och byta om, sen burgsvik DIRR. och vem köööööör? JOOO! SPAARVIIS! :D :D :D MIN LILLE SPARV KIRRADE BIFFEN IDAG!! FAN VAD HON E BRAAAA :D!

HAHA, gjorde en skiva till bilen igår med de e fel på den där man sätter skivan i så de funkar inte bland, så satte i skivan och då funkade den inte så jag belv så satans förbannad, bröt sönder skiv helvetet och tog cykeln ist! miljövänligare :) tihi!

I MORRON så ska jag till ståånga och kolla på victor när han  spelaar :) ..vid NIO!! klockan NIO! fatta vad jag offrar för den sorken. offrar en fet sov morron! men de e de väääärt, nästan :)
sen blire sääkert stånga på frdag med. och så fredag kväll OCH lördag kväll! :D (vill inte tänka tillbaka på förra året baraaa*,

OCH EN SAK TILL. min TRAVARE är BÄST! hon hoppade EN METER IGÅR.

haha, fin sits jag har och allt de där också, de är Donna som e de fina! :)

PUSS/SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0