heey ho

En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis.
- Kan jag få se körkortet.
Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut?
- Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen.
Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger:
- Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis!

HEHEH, KUUL VAAH? fast neej men jag har fett jäävla tråkigt så joo, ganska kul :)

JAG HAR INGE  BLOGGA OOOOM, typ bara att jag är så jäävla förbannd! donna e halt men dom rider henne ändå? HUR DUM I HUVET FÅR MAN BLLI? PLUS ATT DE E MIN HÄST OCH DOM BA TAR HENNE OCH RIDER? bajs ner si!! FU säger jag bara. FU!!

hahah, min diss igår asså! jag garvar lite smått åt mig själv vad dum jag är :') hahahhaha! OJOJ!..
och de skulle inte va sista spelningen igår med de blev tydligen de!? jävla fyllon som förstör baah :o

OCH HERRE JÄÄVLAR VAR STARRI E SÖÖÖÖÖT!! OJOJOJ VAD DUKII HAN HAR BLIT :D gulle han. KÖP HAN, jag vill inte skicka tillbaka han till henne :o

har bild på luren men orkar inte koppla in den o hela allt de där så bild blir nån dag :D

NU SKA JAG SE SHE'S THE MAN OCH SOVA..IGEN hehhehe. PUSSSSSSS :D

OCH EN SAK TILL. jag e lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0