g

så här dagen efter mår jag inte så bra! HEHE. ont i huvet, mår illa, hmm, känns typ som att jag ännu är halvt full :o haha.

igår då: kom dit, satta oss och drack med kexet. haha. asså..jag gjorde ju typ inte ett skit :o, joo jag blev sur, men de gick över. och klättra jag över staketet bara för att se om de gick och de gjorde de, och så skulle jag ut igen, så kom vakten :o haha! fick ett fett hål i mina FAVORIT JEANS! mm, KUL! har ett sår på näsan? :s och sår i handen, och ett fett blåmärke på mitt knä?
MEN SRIÖST!. ETT SÅR PÅ NÄSAN? vad är de om lixom? :o haha. jaajaa, hade kul iaf!

nu ska jag ut och rida..HEHE, KAN bli kul de här. MMM!! blir nog bara lite slapp ridning idag tror jag! HEHEHEHEHEHEHEHEH.

PUSSS/SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0