woooooooooooooooow

jag målar naglarna och knarkar bruno mars!

är de typ han som är bra eller? tihi, har typ..ett tiotal låtar med han på luren.
fast olle är ändå en värre drog. :*

på tisdag så tänker jag faan inte gå i skolan..aldrig att jag åker till tingsbrogården om jag ska va på änget igen. 'men de är annorlunda nu' joo KYSS MI, aldrig att de är, alla psykist sjuka tanter är ju kvar :s ..fyy faan!

och nu så här va så ska lillen ha sin häst i mitt stall i ca tre månader och de är tydligen en problem häst och jag ska hjälpa henne med den :D tihi, fett kul med en liten jävel nu när ellen börjar bli normal :D (tog dock fem år:o* ..fast hon va speciell om man säger så. alicia tog ju typ två månader :)
fan vad jag saknar alicia!

bild tagen av rebecka!
se bara på henne! ♥

 
HAHA!                        Alicia & Yvette ♥

men fett niice :D

rider smilla på tisdagar, faaaaaaan vad jag älskar att rida ponny :D:D:D! o på lördag och söndag ska jag rida cinnamon för sara :D tihi. puss på rumpan jag är glad :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0