whoop

vad jag saknar rulle gulle.
loooov, fett skönt men fan fullt upp. längtar till påsklovet :D

ska ännu ringa min praktik också här nu va. får görat på måndag :)

HAHA. jag förstår inte varför alla vuxna alltid gör massa punkter och massa frågetecken :o räcker väl med ett??????????? hmm, dom de konstiga "/

fatta de roliga i de där annars är ni tråkiga!

OLLE DRYSÉN! RING MIG NÄR DU SER DETTA! - måste säga en sak :) ♥


tihihihihihihihi, fixa stallet i morron osv, rida med mimmi osv, rida två till osv, lillens häst kommer osv.

känner mig snäll. diskade åt olle rull innan jag åkte med bussen.
men BARA för att jag älskar han :) ♥

GLÖM INTE ATT RINGA MIG RULLSSON! ♥

PUSSPÅFOLK! ♣


fett cool tapet! o:
SKA TYP BÖRJA FIXA MITT RUM PÅ LOVET? tro jag. FETT COOLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0