tihi

gerjjen är den va att jag pallar inte blogga men duktig som jag är gör jag de ändåååå! tihi

naprapaten idaaaag. feeeeeet nice! tihi. satt kateter på en fisk fitta? öööhm, ja de va lite konstigt.
alla ♥ dag. vad händer? inte ett skit. stallet snart och ta in hästarna och sen åka till världens bästa pojkvän!
PUSS PÅ HAN ♥
drömde att han gjorde slut med mig..igen? :s inte okeej! bajs på de.

 och grejen är den att jag skriver 'tihi' och säger de, typ heeeela tiden och jag hatar de :o de är såå fult xD så kult också :)

köpt en vaniljparfym till sparvis som hon ska få sen innan jag åker till staden :))
meneeeeee. stallet dirr :) höll på att ramla av ellen 3 ggr igår btw. sååå söt hon är!

pussa en hund från mig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0