tihi

gick skiiiiit bra man cinnamo idag :D fast ska inte rida henne i morron, då ska jag rida mina gulle nosar :D

äter lixom guka och dipp, fett gott :D! PLUS att jag känner mig .."nyttig"? nej inte direkt men de är väl fan bätter de än chips :D

och på alla ♥ dag så åkte jag ut i stallet och hade fått typ gele hjärtan av olle, mamma öppnade de igår och gissa vaaaad :D ..hade fått 500 kr också :D mamma väkte mig för att säga de :o -.-' happy lixom :D!

fick träffa sötaste yvette idag :D!♥

SÅ FÖRBANNAT SÖT! ♥

fast fan vad jag saknar mulle bulle! älskade mulle lixom. och yvette be gnäggade när jag kom ut till henne i hagen :') vadå att hon är söt ♥

















nej hu. de är vid såna här tillfällen jag vill att olle ska va här "/ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0