pfft

inte ett skit händer ju. ska måla min nagel!

är fett trött så ska gör popcorn och lägga mig i sängen och se mean girls tror jag :):):) fett länge sen :o

tihihihihihii, vet när jag ska ta ut tandställningen..tihihihihihihih, glaaaaad! :D

aaaaaaaaaaaaaaow, målade min nagel..säger bara en sak, gör inte de om du har ett sår vid nagelbandet. satan va ont de gjorde "/

snabbt stabild och jätte jätte bra. snabbt stabilt och jätte jätte bra.

MÅSTE göra mitt arbete om våld & hot :o knappt börjat och de ska va innte på tisdag :o woopsi!

thi, rida cinnamon i morron, hem rida donna, till alskog kanske rida strokkur, hem mocka, rida ellen. räkna inte med att jag kommer blogga! ska lixom upp 10 i morron och på söndag för att rida :o och de är helg. ser fram emot nästa helg :):):):O

vill till göteborg!

göteborg 09 med sparvis.

mene.. puss på rumpan :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0