öhm.

HAHAHAHA!


fisk fittan vi satte kateter på! ..sne är den också?

jag ha trååååkig. och hur jävla DUM FÅR MAN BLI? min tanke när klockan ringde i morse var, faaan vad skönt att de är onsdag för då har vi sov morron i morron, lika bra att pallra sig upp. går upp, (vilket var jäävligt svårt med tanke på att olle rulle gulle (♥) ligger kvar och sover*, fixar allt, går till bussen, åker bussen, är i atlingbo och kommer på att de är IDAG jag har sovmorron! trodde verkligen de onsdag "/ faaaan vad surt! hade inget att göra så jag var med när några i min klass hade matte b, kollade på några tal, fattade inte ett skit xD lyssnade på musik o ba chillade gaalet. så galet man kan chilla på en TRÄSTOL på en MATTELEKTION.

och olle rull ska va på lövsta hela helgen? ikväll också "/ ..jag som tänkte laga middag till han och ba hyra film och ba gosa galet med chips och dipp.. (läs mallan raderna. äta pizza framför tvn med ett program som HAN gillar, sen ligger han i sängen, ser på tv och äter ÄCKLIGA ostbågar och jag sitter vid datorn) men fortfarande gosa galet. (fast inte om de är varmt för då får jag ligga i andra sängen) haha.
men jag saknar han :) han är lixom världens bästa och nu ska jag tröstäta lite eftersom jag inte får träffa han så att ja är fet och fin när vi träffas :* ♥ ♥

puss på folket, men bara på kinden. men på munnen på olle rull :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0