HAHA!

SERIÖST! 3:e klass är nog de tråkigaste man kan spela. fan vad det suger men jag har aldrig fått hem alla robotar så jag ska fan få de :D..de kommer ta ett tag!

och fan vad dom där skorna va fula :o dom i andra inlägget, dom va ju typ as fula :o xD!

tihi, red allen propellen idag, SÅÅ SÖT :D rida henne i morron med och barbacka på donna och kanske cetnear! hmm. saken är den va att jag ba kollade på krullis idag med sparvis. sög hårt med ändå ganska kul :)! kanske se de skiten i morron med men vettifan!. och MAMMA BAKADE BULLAR IDAG! fatta vad gott :D!! jag ba äter bullar. och ba äter och äter, fett gotteligottgott. och på tal om bulle så ska jag fan gå ner och hämte en NU på momangen. när jag har skrivit klart. tihi.

ÄTA BULLE SEN CHIPS OCH SE BIG BROTHER. GOTT! sova och ta ut hästarna i morgon bitti med :D såå MYSIGT! älskar att va i stallet på morronen, de enda jobbiga är att gå upp tidigt! haha. men vem klara inte de lixom, ingen match för super woman inte. *klapp på axeln* palla vända på dygnet lixom :)

PUSS PÅ RUMPAN! :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0