.

jag fryser och är hungrig som fan!
känner mig skabbig för orkade inte duscha, ska ändå till stallet i morron.

ny häst kom idag, inte direkt bra polare med donna om man säger så, kommer nog blir en händelserik natt för dom :)! kan donna behöva.

haha, asså jag garvar åt henne, verkligen as garvar. finns många patetiska människor men hon tar priset. haha!

och sjukt gullig mamma man har. varför lixom. jag förstår inte.
jag vill rida. va vid hästara. fast ändå inte för jag vill lixom va vid gulle.
jag vill inte se krullis cup skiten. va fan ska man sitta där hela dagen för när jag kan rida? de är ändå bara skit.

tihi, ska fixa mina naglar,. fast orkar inte, men måste fan görat. hmm.

och palla att jag typ aldrig har någon rubrik!?

OCH MIN SUDD KNAPP BÖRJAR OCKSÅ LÅTA SOM EN SÖNDERKNULLAD SÄNG..hmm, "/

pusspåddi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0