.

duktig som jag är sitter jag och pluggelipluggpluggar. orkaaar inteeeeeeeeeee. och nu ska tydligen social omsorg in PÅ ONSDAG? :O trodde de va först om typ två veckor "/ så får väl sitta med de hela dagen i morron och de här skiten till typ två i natt. seröst här va! när tom läraren säger att de är ett råkigt ämne HUR JÄVLA KUL KAN DE DÅ VA?. jävla skit skola!

tihi, skönt att va hemma i morroooon iaf :D RIDARIDARIDA :D:D jag ba är fett trött och funderar på att läsa klart boken jag ska skriva om MEN grejen är ju då som så att då måste jag sitta med arbetsmiljö och säkerhet OCKSÅ i morrron för de ska in i morron :o..jobbigt liv jag har!, jag vet :)

blä på skolan, HEJ verkligheten. jag vill ha kul. NU på momangen!
saknar mulle och aliciiiiiia! ♥
RUMPA!

nej nu ska jag pluggelipluggplugga.
och btw så saknar jag mitt mörka hår som FAN!, fast jag trivs ändå i ljust och jag vill ha rött!, vilken dilemma "/

  

FÖRSTÅ MITT DILEMMA!

GOD NATT! :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0