!

tihi, lillen kommer med sin nya häst till mitt stall på lördag och så ska jag longera och hon rida, får se hur de går :D tssss. ellen är BRUNSTIG..NU? konstig hest de där. ♥

börjar tolv i morron, fyyyfaaaaaan va sköööönt :D och "ledig" på tisdag. :D göttgöttigöttgött!

träningsvärk som saaaaaatan i ENA vaden? konstigt! :o måste måla mina naglar, tihi. med de orkar jag inte. MÅSTE göra klart mitt arbete om våld & hot som ska in på tisdag, (onsdag* ..fyy faan vad jag inte orkar.. får väl göra de i morrooooon :) eller typ tisdag, sitta heela degen med de, KUUL. bajs på de.

och fy fan för massa skit "/!

tihihihihihiihihihiihi, tänkte bara upplysa om att jag såg big brother..de är en KILL/TJEJ med :o fett äckligt :o:o en tjej som har vart en kille? huuh :s aii, de programet är ba skiit ändå.

läsa social omsorg boken och sova? JOO TACK :)! såååe, puss påddi :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0