big brother

sitter lixom och VÄNTAR på att big brother ska börja :o och de är lixom dålig :oo

kunde ha spelat 3:e klass medans jag väntar men..ääääh, de börjar ändå snart, kan se de där skiten :)

TIHI!

red alla tre idag, helt slut och vill sova. men jag vill inte sova själv, jag vill sova med olle rull "/..
och de roliga är att han har inte ringt ännu :o alltså..han läser inte min blogg :D! (:o)

NEEEEEEER och fixa, sen UPP och se big brother .,haha, asså jag seriöst stör mig på alla där inne, att dom ens gör de men ändå så vill man se..hmm!

OCH KOM PÅ NU ATT JAG FAN MÅSTE GÖRA MIN LÅTANALYS OCKSÅ :O bara att sätta igång :)!

PLUS att jag ska fan avboka min körlektion på fredag, men på onsdag ska jag köra och köpa mina fiiina skooor :D

TYP dom fast snyggare. dom här är lixom från Din Sko men dom jag ska ha är från Intersport :)

TIHI :D BIG BROTER DIRR!

KYSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0