asså..

minn dag var kass..donna gjorde de bättre men så klart så gör hon den fan värre sen, HON BET MIG I FINGRET! jag har ännu ont, öm i hela jävla fingret -.-' HÄST JÄVEL! ♥♥♥

jävla skit dag! varför blir de alltid så här för. har inte haft en enda bra dag på hur länge som helst. massa plugg så inte lätt o va glad men sen kan man ju lixom säga som så att de är lixom folk som gör dom ännu värre. igår va först gången på läänge som jag skrattade för jag va med sparvis :D! haha, cyklade omkull,(fett ont) honn ba as garva sen höll hon på att ramla, haha. asså fan vad kul jag hade igår. första gången på länge som sagt. bara massa skit som kommer upp nu. hela tiden. tråkigt liv man kan ha. älskar att jag iaf har hästarna, ellen är en trogen vän! ♥
så jävla skönt o ba va i stallet, helt lonley och ba va. o ba ut o rida. o ba inte tänka på skiten som finns utanför.
jag vill ba lägga mig i sängen o sova tills allt skit är borta.

nu ska jag plugga. sov gott ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0