öööööm

ååh, älskar spontana utgångar !
och full innan halv tolv var inga probelm !
ååh, vad full jag blev :( haha

men fett kul kväll !
drack som faan vid feff,
sandra körde oss ner men åkte förbi P18 för hon de va länge sen hon hade sladdat o skit så ba åkte vi dit o sladda runt där (HAHAHA, upp på gräset och in i en stolpe och lite bara ;) ) haha, aas kul när hon kom upp på gräset så kom de en bil o börja köra efter, HAHAHA, tyckte de såg ut som en securitas bil men sandra ba, ehh ne? vad ska dom gör här? MEN, vem hade rätt? jo jag. haha, så dom körde efter oss typ as länge. de va typ så här kul, (hare på film till och med) haha, nej hu.
väl inne på krogen kommer jag inte ihåg så mycke, bara att jag råka förstöra två lampor! woops.
HAHAH, har även en film på felicia när hon sitter på toa och gapar att hon gillare ! ÄLSKART HAHAHA!.

 
mästerverk ! vem sätter upp så klena lampor på krogen?

MEN HALLÅ! nu ska jag se jul kalendern, de e tydligen bra?
PUSS


denna killen är humor ! HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0