ojfyfan

johej som sagt.. fy fan vad jag ångrar att jag körde dom in i natt. fick sitta på plisstationen och vänta i typ två timmar innan vi kunde åka hem.
andree bråka med polisen om att han skulle ha kaffe när han satt och väntade. låg på golvet och muckade med en cykel (vadå FULL) PISSADE PÅ POLISHUSET, toan var tydligen låst (?) så jaa, under en kamera ställde han sig och pissade. lade sig på golvet och låg och skrek, och då började kalle med, (har nog aldrig skämts så mycke) så joo, polisen kom ut igen och kastade ut dom, kvar där inne satt jag och victor som satt och sov på en stol (roligt sällskap) och väntade.
fyfan vad skönt de va utan dom men dom kom ju såklart en igen efter typ en kvart (-.-) men då tvingade jag dom att hålla käften, (va så äckligt förbannad vid den tiden) så tysta blev dom och lade sig på golvet och somnade. så aah, där satt jag med härligt sälskap ..satans folk. haha, tror fan polisen tänkte sätt victor i fyllecell där ett tag, han kunde inte ens gå ut till bilen :O
väl hemma och låg i sängen (♥) så va klockan kvert över fem. alltid lika kul att köra ...satans folk!

oj hu, annars var de kul, trevligt och allt de där vid annica och så vidare :D

va ute och gick med ellen idag, och sen var danino ute på en promenad med mig och donna. haha, söt!
och nu har jag kollat film och allt de där, ska popa popcorn nu och kolla på tv sen sooova ♥
ååh PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0