MANGE BJUDER

ikväll så ska jag bli full, städa mitt rum så långt jag kan och sen bär de av mot stan med sparv'N :)
haha, och erik e ju dum i huvet som frågar om jag kan köra..när han är i tingstäde ..haha, naj hu :)

jUSTEEE, va "sjuk" idag eftersom jag inte orkade redovisa, haha. får göra klart arbetet och skicka in de i morron typ :))

OCH JUSTE. faan vad motion jag kommer få nu en tid framöver, ska börja gå ut och gå med donna och pigg som hon är så tog det 20 minuter att gå en sväng som annart brukar ta ca 40 ..nu snackar vi powerwalk! ska gå med henne 2-3 ggr i veckan. och nån gång ska jag ta med mig danino också..kan bli kul -.- haha, så jävla irriterande liten jävel :D :*

nej nu ska jag fan ta tag i mitt liv och supa satan :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0