iih

haha, har man inget liv så ..satt i fem timmar igår/i natt och spelade mario kart för jag kunde inte sova. somade väl..fyra kanske och vaknade nio, MYSIGT LOV .. -.-

red iaf fiiinsa cinamon idag :D oj herre jävla vad hon testade mig, stegrade, vände och galoperade hemåt, tog 20 min att komma förbi ett jävla ställe, sen börjades de igen, men då tog de  nog bara 5-10 :) haha. men de va fan kul, länge sen jag satt på en stegrande häst, sist var väl alicia tror jag, och de är alltså nästan tre år sen :O så kul som sagt :D
underbar häst de där!

donnas sår ser suuuuper ut :D de är väl kanske två veckor kvar sen är de läkt :D hoppas bara på att svullnaden också går ner!
ellens sår är skuuukt fint för att ha gått så kort tid, trode de skulle ta längre tid :o :) KUL att man luktar fisk om händerna varje gång man kommer från stallet :o -.-

cetnear..fan. tycker så jävla synd om honom.

långt tråkigt inlägg i repris, piffar upp de med en fin sång

gilla !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0