humor !

HAHA, skickade en liten kärleksgest (stavning?) till min fina felicia på fb ♥
de gäller att humorn på topp ibland ! haha

(texten blev cp, fattar inte..)

KMENTERA "♥" SÅ FYLLER JAG I!
(VI SÄGER ATT JAG AHR HAFT DENNA PÅ MIN STATUS OCH ATT DU KOMMENTERADE ♥ SÅ JAG FYLLER I DEN PÅ DIN LOGG.. OKEJ? BRA :) )
Om du drog ner byxorna framför mig skulle jag...
[] Tittat bort
[] garvat
... [X] tagit av mina byxorna (-hehe)
... [] säga jaha ..trevligt...

Om du hoppade på mig bakifrån skulle jag..
[] skrika
[] sparkat dig
[X] hoppat på dig (-hehe)
[] blivit rädd
[] frågat vad gör du?

Jag gillar ..
[X] din kropp
[X] dina ögon
[X] ditt smile
[X] din stil
[X] se dig glad (-jag som gör dig glad)
[] se dig ledsen
[XXXX] se dig naken (-hehe)
[X] din humor

Om vi blev jagade av nån skulle jag sagt till dig att..
[] spring vi klarar det!
[X] skit i dig rädda mig! (-nån måste ju klara sig lixom)
[] spring jag klarar mig!

Vill jag bli tsm med dig?
[X] ja ♥ (- är ju redan de hehe ♥)
[] nej :/
[] kanske ;)
[] får se ;D
[] Tror inte det
[] Vet inte

Om du kysste mig skulle jag..
[XXX] kyssa tbx (-jag vill också va mää)
[] slagit dig!
[] blivit förvånad
[X] le mot dig (-när vi va klara)
[X] krama om dig (-när vi va klara)

Jag vill att du..
[X] smsar mig
[X] ringer mig
[XX] träffar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0