hihi

mamma e så söt. jag försökte tvinga henne till att sjukanmäla mig i morron, känns sjuukt onödigt att åka in för att ha svenska (ska bara se film till mitt arbete och de ska jag göra hemma) och religon (ska redovisa och jag kan inte göra de eftersom jag inte har gjort arbetet) (duktiga jag) men istället för att anmäla mig sjuk så gick hon ner och gjorde popcorn till mig för att jag skulle göra arbetet :*
(-vet dock inte om jag orkar det men får väl lägga ner LIITE energi på de då)

börjar ju inte förrän 12 i morron så kan ju sitta uppe ett tag till iaf. (med mina popcorn (♥) OCH MAANGE!)
en ganska bra kväll ändå (kunde dock vart bättre) men PUSS
en bild?
-okej


sparv'N i götet -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0