HAHAHHAHA

de va då jävlar vad kul man ha en söndagskväll framför datorn. HAHAHHA, hitta fiiina gamla bilder ;)

asså..haha

nej men hej. igår åkte jag helt random till rone på fest,
jag va då nykter och körade men helvete vad kul de va :D
men fan vad mina skor der ut, NÅÅGOT lerigt :( haha
och faan vad jag STANK rök när jag kom hem, och va ju knappt trött så joo..jag gick i duschen, KLOCKAN TVÅ PÅ NATTEN!
ååh helt galen kväll :)! helt jätte skojj! :)


totalt ranodm.



och i morron kommer veterinären ut igen och så ska jag nog få mer pencillin till donna som ännu är svullen "/, men ellens börjar se bra ut iaf :D

ååh har verkligen såååå kul i stallet just nu.. man mååste vara två stycken för att kunna linda benen, linar och smörjer ellens och donnas ben varje dag och cetnear ska bort veckan mellean jul och nyår :(. är verkligen SÅÅ taggad till att åka till stallet............-.-
rider iaf cin typ 2-3 ggr i veckan så de e ju kul :D kkostar en jäävla massa bensin bara -.- !
och sista ridningen på rävhagen är i morron då raa. ska hoppa FIINA diva II !
AAAAAS länge sen jag hoppade :O


haha, söt ;) fina ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0