glad för en gångs skull

fett underbar dag !

började dock inte så bra, kunde inte sova igår, GICK BARA INTE -.- somnade iaf halv tre och upp vid halv sju (mycket mindre kul !) och sen när jag väl var klar och skulle dra mig mot skolan..jo men HEJ, de e is på bilen..skrapa rutorna och frysa ihjäl ! -.-

SEN IAF ! sen så hade jag ridlektion som gick så jäääävla bra! på mycket omtyckta Diva II !
SEN SUBWAY!!!!!!!!!!!!!!! (dagens höjdpukt!!)
efter det så kom jag och annica fram till att vi inte orkade ha syslöjd (inte idag heller, hehe) så vi drog oss ner mot almedalsbiblioteket där jag skulle låna en konstig bok till svenskan :o. sen drog vi oss till rusta, hittade massa fyndiga saker som jag nu SKA ha i jukklapp.!
nästa på schemat var elgiganten, KOLLADE PÅ MIN SKÖNHET ! som jag även den SKA ha!.
outlet var det sen och där hittade jag massa sakar jag vill ha !(haha)
SEN ungdomsmottagningen och vem träffar man på där? haha, jo min vän! de va ju lite kul, han såg ut att skämmas en aning dock, HAHA, söt!
kvarnen och sen ÖB där jag hittade en sak till som jag måste ha i julklapp (den är FAKTIST nödvändig!) och sen mot skolan och hämta en väska och hämtade även upp vendela som åkte med en bit.
när jag kom hem åkte jag och min syster till gahms (HAHAHA!!) och köpte fotoramar till mammas och pappas julklappar, KOMMER BLI SÅÅ NNICE! och sen stallet och fixa donnis sår där jag fick hjälp av min kära syster :) och sen vidare till pappa och få MAAAT :D (fick dock veta en något mindre kul sak där, erik har en fet jäva hjärskakning och spricka i näsbenet :o ) MEN ÄNDÅ.. SEN NÄR JAG KOM TILL MAMMA FICK JAG VÄÄÄRLDENS BÄSTA BESKED!!!! JAG HAR FÅTT PRAKTIKENVID VETERINÄRERNA!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG ÄR GLAAAAAD :D :D :D fett lycliiiiiiiiiig!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D kommer lätt bli den bäästa praktiken !

haha, jo hej långt inägg, nåågot tråkigt också men var bara tvuungen o skriva av miiiiig, har fett med enegrgi ! MEN PUSS, ska läsa äckelboken jag lånade iadg.. -.- HEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHHEJ DÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0