drag hos mr.Morgan

asså nu är de så va att jag har inte skrivit på ett tag :o
har väl inte hänt något speciellt direkt,
bara sovit extreemt liite hela lovet så i morron ska jag fan sova ut!

ååh, man måste älska julafton ibland! fick de mesta som jag ville ha, där ibland min fiiiiina telefooon :D ååh vad jag gillren :) hihi
fick bara massa bra o ha saker typ, PUSS :*

ååh, kollade på mysteriet på greveholm natten till julafton med syster och mattias, haha. oj fan vad jag älskar den julkalendern! hahaha, BÄÄST!
och har även kollat igenom årets också, den va fan bra :o ååh så söt den är!

OCH AHR HITTAT DEN ULTIMATA BALKLÄNNINGEN! oj jäävlar ad jag ska ringa på den. 2000, gul och så jäääävla fin, PLUS min storlek, kan man ha mer tur?
hittade sjuuukt många fina (puss på den svarta) men ska faan ha gul asså, och provade sannas så hittar jag ingen gul jag kan ha ska jag sy in hennes och ha den :D röd dock men åndååå :)

nej hu, långt och ointressant inlägg men PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0