Dag 12: 5 mål i livet.

Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: En bild på dig och en barndomsvän.

Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 4: En bild på dig och din mobil.

Dag 5: En bild på den personen som vet mest om dig

Dag 6: din bästavän

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: En bild från din förra sommar.

Dag 11: Msn profilbild.

Dag 12: 5 mål i livet.

Dag 13: Dagens outfit.

Dag 14: Någon du saknar

Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 16: En bild som alltid får mig le.

Dag 17: Bild på dig och dina syskon.

Dag 18: En bild på dig och någon du älskar

jo jag har tråkigt.

jag har såå många mål som jag vill nå till.
-naprapat
-häst kiropraktor
-hovslagare
-ridlärare
-ta emot problemhästar, rida in hästar och miljöträna
-häst akupunktur (eller så kan de inte heta men aah,)
-veterinär
    * - och bara SÅÅÅÅ mycket mer
men just nu är mitt störsa mål
-ATT TA STUDENTEN
dit ska jag komma först och främst sen kan jag tänka på vad jag vill göra.

okej, de skulle va 5, men räkna det som ett bara. TA STUDENTEN. fler kommer jag inte på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0