whää

haha, ojoj jäävlar vilken sjuukt härlig dag igåår.
så fucking skönt att ha typ en dag hit i dit utan att va i stallet!

men seriöst, igåår, haha. åkte till stan med fell och henne syster, fell shoppade och så skulle dom hämta en..NÅGRA saker. OCH JAG FICK MIN ÄLSKADE, EFTERLÄNGTADE SIESTA MACKA. hahaha! har ju tjatat om den skiiten hela satans sommaren. haha. fan va jag blev sugen på de nuu då :o..bajs

saknar Alicia också!

MEN ÄNDÅÅ. igår kväll va väl inte üüüber kul kanske men jag hade kul lixom :) HAHAH, iaf på hemvägen! och mm juste.."jag däckade", haha, PEDOOOO!

OCH..man kan fan inte ha tråkigt i stan med dom brudarna! haha, så jävla goa!
allt som behös är en bil, en kamera och systrarna norman så e de kirrat ;) HAHAH,
fell: sätt upp benet på bilen så där sexigt du vet..
majelica: sexigt? är det här sexigt?
fell & jag: HAHAHAHA!
majelica: vadåå?
MODELL NÄSTA ;) hahahah!

nej hu, nu ska jag byta om, sitter ännu i häst kläder foo satan sen ska jag drickaaa, gottigott :) men ba liite, ska inte leka alkis ikäll :)

OCH SAAATAAN, DE E HELT SJUUKT VAD JAG E TAGGAD TILL PÅ LÖÖRDAG :D :D :D :D :D! ojojoj!
i morron kväll ska jag köra så åker väl där förbi och kollar om de e någe draag :) men LÖÖRDAG. whää, satan vad kuuuul :D :D :D :D!!

och alla inlägg blir alltid så långa :o ..fattar inte för jag har lixom inget att skriva om engentligen :o..AII HU.
eller joo, en sak till. donnar har nu förstört  tre par benskydd på två månader så ska beställa nua som FÖRHOPPNINGSVIs är extremt bra kvalité på så dom inte går sönder :) betäller två par dirr ifall att om lixom ;) TIHI. PUSS PÅ RÖÖVEN/SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0