whää

fett häärlig dag :) staan med min sparv och så ba hem o riida starri en mini liten sväng :) hans ägare kommer o rider han i morron och ska typ se om han e bra och ska typ kanske ta hem han :(

och igår, eller aah i natt så ba börja de åska som FAAN och så börja de PISS REGNA så jag åkte ut i staleet o satte på CETNEAR täcke, när jag kom ut nu ikäll så hade ELLEN de på sig :o jag typ ba whaat!? jag trodde jag typ va så dum i huvet och hade satt på de på fel häst men när jag tog av henne täcke så fattade jag varför hon hade de på sig :o
hon hade ett stoort fett jävla sår runt heela savnsen :o de köttigt men vad faan har hon gjort lixom :o

VAD I ELVETE HAR HON GJORT LIXOM!? :O

men eftersom de inte va köttigt så tog jag inte på socatyl utan velade  mellan blå spray och..vad de nu heter, typ käre salva. men tog på hud och karledssalva och sen blå spray, SÅ JÄVLA SNYGGT!

ELLEN ÄR FÄRGKLICKEN I HAGEN! såå sööt!

jahaa, annars dåå? nej inte så mycke. tog just sönder min mobil bara, fiint -.-'' är seriööst i STORT behov ev en nyy. BAJS RAA.

aii GOT NATT fan :)

haha, totalt random bild
på mongis! ♥

kan inte fatta att jag säger det här men..jag saknar skolan litegrann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0