TAGGAAAAD

asså jag är såå in i helvetes taggad till ikväll! whää. fell kommer snart :D
ojj jäävlar vad KUUL de ska bli. typ..om man nu kan kallade de de men joo.."för fest" vid miig, min sparv slutar typ kvart över nio så hon kommer nog hit då tror jag..eller? joo de hoppas jag, åker dit nån gång, min mamma köör :D HAR SIKIGT SJUUKT JÄÄVLA KUL och hem.. haha!

va där igår med, va inte meninegn att jag skulle bli full mn joo visst va, de blev ja dee :) haha.

och så kan jag ju tillägga att angelica va nykter och körde..eller?

haha, tagggad iaf! :D

ajjo, allmänt då., joo jag va på kubb vm hela dagen igår och fick väärldens finaste bränna..hmm! sen kom hovslagaren och fixade hästarnas fötter så alla är ömma i hovarna idag och kan inte ridas..idag heller, heheheeee. förutom donna  men palla rida så jag longerade :) hihii,
ska väl hämta fell vid bussen snaart sen duscha, sen köööör vii. då saatan :)
MEN VI SES VÄL IKVÄLL? braa PUSS/S

OCH JOO EN SAK TILL. köp starri!




världens finaste kille tillsalu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0