stockholm

jaa hu jaa, min vanliga otur.
satte mig på tåget när jag gått av båten, en snubbe har blivit påkörd av tåget som gick innan så tåget gick inte dit vi skulle, fick ta buss emn tanten öppnade inte dörren -.-! ojojoj vad sur jag va. haha, palla att de har vart något som gåt fel VARKJE gång vi har åkt någon stans, FÖRUTOM IDAG NÄR JAG SKULLE TILL BÅTEN..såklart, tyckte de kunde vart fett med krångel så jag missa båten, woopsi typ.!

VILL TILLBAKA TILL MARIIIIE, de va lixom skojj!

HAHAHAH, stod inne på typ apoteket och luktade på något mojs som va där, och så höll jag burken liiite snett när jag skulle öppna den så ba, SPLÄCH..HEHEHEH, wooops

de va mer än de ser ut på bilden, typ bara så här halva burken :)

aningen pinsamt. HEHEH.!
hittade fiiina grisar också :D


OCH EN SJUUKT SNYGG TAVLA. jag ba ville ha den och sätta över min säg, skulle va aaaaas snyggt! MEN sen slog mig tanken..hur FAN skulle jag få hem den!? sen hitta jag en ännu snyggare! fast den va typ likastor som jag så jag baa typ, njaa "/ haha

asså..jaa vad har vi gjort? inte ett skit typ, MEN JAG HAR IAF HAFT SJUKT KUL och jag saknar MARIIIE!!
och jag har faktist inte tänkt ett enda jävla skit på de där, :D så jäävla välbehövligt att åka här ifrån ibland asså..mann blir ju rubbad i huvet här :)

NU SKA JAG AGERA FYLLECHAFFIS TYP SNART. PUSS HEJ, och en fin bild på fells zipperall! :)

båtresan dit var förövrigt aaas kulig,
hem sög ju, en timme var som tre.
PLUS att jag lämnade marie, INTE KUL.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0