starriiiiiii

JAG VILL INTE ATT HAN SKA ÅKA HEEM :(
sataan vad jag kommer saka han dåå :O och jag ar lixom bara haft han en månad, brukar inte fastna SÅÅ lätt för hästar :oo

asså jag e SÅÅ taggad på att göra en till tatuering. jag ba vill verkligen deee:o :D


..OCH ta hål i tungan!! och jag älskar mitt hål i naveln, och min tatuering. haha, MEEER :D  såå jäävla snyggt!

åt upp fells pizza nyss, faan vad äcklig den va, bättre än inget gissar jag påå :))
jag e lixom aas hungrig, ont i huvet, trött..MÅSTE rida, skooojj :) extra skoj när donna har stått i en vecka också, mm..kommer typ strypa henne, HEHEHHEHEHEEEEE.

och så dödar jag kärringen om han tar hem starri idag !!

OCH SÅ ÅKER JAG NOG TILL STHLM PÅ MÅÅNDAG :D :D ska bli såå skönt o kommer ifrån den här inavlade ön ett tag :)
tihii, aii äta NÅGOT GOTT och rida. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0