ojojoj jäävlar

haha, asså faan vad kul igåår! vill gör ooom! :o hhaa, shiiet vad kul :D
aajo de fanns ju dom studer man hade lust att strypa en också men baajs då, va e de o bry si om daa? :D
faan va  skojjsigt de vaa :D

fell har precis åkte hem, hon va sist kvar utav 7 pers, haha.
åkte till stånga när jag vaknade och aah..mådde ju JÄÄTE braa med :)) haha, åkte hem till fell och drog till ica för vi skulle galta oss :)



jo hej galt'N, älska jelzin flaskan!

haha, jaa och smart i huvet som jag är så har jag lovar lillen att riida med henne idag, ÄVEN om de regnar..KUUL :) och nu vill jag ha pizza men den har mamma ätit upp :o satN


döör en smula

neej jag får la dra ut i stallet o fixa innan jag ska rida, SÅÅ GOS -.-! men dom mååste hållas igång juu, faan. haha. NEJ MEN SERIÖST,  SJUUKT KUL IGÅR SÅ PUSS PÅ FOLK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0