JAG VET

NU HAR JAG BESTÄMT MIG! jag vet vad jag ska göra med mitt hår. JAG SKA GÖRA DE TYP NU, eller snarast möjligt, innan jag ångrar mig.

KOMMER ÅNGRA MIG SAMMA DAG ! MEN SKIT SAMMA, DE KAN BLI BRAA JUUH :)
eller? nej nu vet jag inte..ÄÄH, RINGER MONICA I MORRON O BOKAR TID IAF :)
eller ska jag de?


JOO HEJ snyggt hår!? säg nån gång som det är ful lixom.

SKIT SAMMA, de blir som de blir.
de e iaf en sak som jag vet PRECIS hur jag vill ha de..dröm vidare lixom, och nu går inte de som jag hade tänkt att jag skulle göra, de ba sket sig totalt, TUR MAN HAR FACEBOOK.
tänk om jag hade gjort det jag tänke utan att veta att de är som det är.,hade dödat mig själv eller något liknande tyyps!

TAGGA KROGEN PÅ LÖRDAG! fint folk ska mee :)
vet PRECIS vad jag vill ha på mig men FATTIG som man är funkar det ju inte riktigt så..SÅ FÅR KÖRA PÅ MIN RESERV PLAN :)







HHI, tänk de du. fast kanske har en reservplan till fast vet inte hur dom braxen ser ut och om dom passar, haha :)

BTW..FUCK FOLK. hata!

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0