håret

vårat spexfoto kommer bli ett FIASKO!.. sjuukt fult. de kommer se ut som att va e fett wanna be student typ fast utan mössa och med blommor i handen ist för sprit.
SKOJJIGT KORT..

nej men seriöst nu va, mitt hår..jag typ gillare, får de bara växa liite till så kommer jag typ älska de, och färga det en gång till. haha. fett fail, färgen räckte typ inte till hela håret så har masa blonda/grå slingor typ. FIIINT ;) HAHA :))

 


NU!

OCH JOO..jag grät NÄSTAN, fast jag ville att hon skulle kippa av de. DE VA JU MITT HÅT LIXOM :( DE VÄXER UT IGEEEN :D :D

nu snart ska jag nog hämta klänning till i morron vid sparvis och visa henne min frills, haha. de skojjiga i det hela va att ingen visste att jag skulle klippa eller färga. BUSIII.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0