då & nu är inte samma sak

OKEJOKEJOKEJ.
starri blir kvar ett tag till. jag åker nog till stockholm på måndag, kommer hem natten till fredagen och FAAN vad sköönt att lämna ön. komma på andra tankar och BARA CHILLA FETT MED MARIIIIE!

fan.fan.fan.vad.jag.hatar.det.här.
den känslan jag har heela tiden. att något fattas.
jag vet vad det är men kan inte göra någor åt det.
bara hoppas på att det försvinner.

när man va liten va allt så lätt. man önskade sig saker och fick det man ville.
varje gång jag såg ett stjärnfall, eller asså vid varje tillfälle man fick att önska sig något så önskade jag mig samma sak. varje gång. och gissa vad, för lite över ett år sen slog det in, jag fick det jag hade önskat mig sen jag gick i tvåan. om jag inte har räknat heelt åt helvete så fick jag det jag ville efter åtta år. det lönar sig att önska. så det är precis vad jag gör nu, jag önskar verkligen att det var som då. som för exakt ett år sen. då var jag världens lyckligaste. allt jag vill är att det ska vara som !

och så drömde jag typ en hemsk dröm..fast den va typ underbar, vi va tsm.. FAAN

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0