blev lixom inte som planerat

bliev inte bakis idag MEN ska förmodligen på krogen nästa onsdag med fell, eve och linda :) DÅ BLIRE BAKIS!

krogen på lördag med fell. SKOJJSIGT..funderar på om gute verkligen är stängt? BAJS isf, jag vill gå på GUUTE, inte HP -.-' fuck GUTE.

FÖRSTA DAN I SKOLAN..SÖG BALLE IAF! faan vad tråkigt de va, den enda kuliga va att träffa alla igen..eller vissa iaf. dom flesta vi kul :) FICK LÅNA MAJELICAS AASIT FETT BALLA SKOOR IDAG :D :D ..hej skavsår!

feeett coola!

NU SKA JAG UT OCH RIDA MED LISA! .,hon ska rida starri och jag donna med mitt nya sjuukt snygga schabrak som jag fick av LILLEN :D :D

ÄLSKA !

NEJ HU, de e väl dax o byta om o fixa maten till hästarna innan vi ska rida, BARA FÖR INFORMATIONENS SKULL :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0