okejokejokej!

Nu är de som så va (notera att jag hade stor bokstav :o) att jag ba har inte tid att skriva här MEN! jag ba gör de ändåå :oo jag borde lixom sova nu för jag är über trött och ska upp halv sex i morron FÖR ATT MIN POJKE ÄR SOM HAN ÄR! men puss på han ändå fast inte just precis NU EFTERSOM ATT HAN ÄR I STAN ....................

 skit samme nu va., -.-' de är så va att..nej jag vet inte vad de är :o eller jo de är så att jag ska ännu lägga ut massa bilder från när vi cyklade till tofta med klassen :o de va licom lääääääämge sen vi gjorde de och jag ba har inte lagt ut dom ännu ;o ., och så är de som så va att jag är sååååååååååå satans sugen på chips just nu men jag har så satans ont i mina tänder för jag ba va vid käftis idag och så faaaaan vad ont de gör -_-'' ! BLÄ PÅ DE! men så är de oockså som så att jag är extremt sur just nu., jävla rööööv vissa folk är! bara lust att ta söner nåt :o och nu ba gjorde jag de., (rev sönder ett papper:o) ((de kan ha vart någe viktigt, jag kollade inte:o)) -notera att jag gjorde '((' och '))' .,jag ba kände för de lixom :)

NU SATAN SKA JAG SOVE! sitter typ och sover -.-'

FAST JAG MÅSTE SÄGA ATT JAG TOG ETT VENPROV IADG PÅ EN SOM KOM IN! AAAAAS KUL :D:D!

MEN PUSS! ♥ 

    hahahahahhaha! xD kolla xD → ω  ser ut som en roooopaah! xD palla mitt liv xD ingen som skulle göra., knappt jag,
men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0